· 

Trimafspraak

Afspraak trimsalon


Als je nooit eerder met je kat bij een kattentrimster bent geweest of wel bij een trimster bent geweest maar niet bij The Happy Cat, dan weet je misschien niet goed wat te verwachten of hoe voor te bereiden. Vandaar dat ik alles even op een rijtje heb gezet zodat je dit bij het maken van een afspraak meteen door kunt lezen. Als iets niet duidelijk is kan je me natuurlijk nog altijd even bellen of  Whats Appen.

 

Mijn naam is Marie Rademaker, ik werk al 20 jaar met katten. Ik trim kat- en vachtvriendelijk. Dat wil zeggen dat ik geen dwangmiddelen toepas en wanneer de kat teveel stress ervaart ik de behandeling staak. We overleggen dan hoe verder te gaan, dat kan zijn een korte vervolgbehandeling, want soms lukt het bij een kat om hem in korte sessies te behandelen, of een behandeling onder narcose ( indien de kat geen hartproblemen heeft of nierfalen).

Je hoeft dan niet voor de extra trimbehandeling te betalen, maar nog wel voor de narcose. 

Ik scheer een kat niet voor “de lol” in een leeuwenmodel, maar behandel de vacht alleen als er een vachtprobleem is. Stukken vacht die goed zijn laat ik zitten, en klitten worden indien mogelijk uitgekamd of net als vilt weggeschoren.

 

Wanneer er is afgesproken dat je kat onder een roesje getrimd gaat worden, mag je kat vanaf de avond daarvoor  18:00 niets meer eten, maar wel drinken. Door de lichte narcose kan je kat namelijk misselijk worden en gaan braken, als hij dan net heeft gegeten kan de kat stikken in zijn eigen braaksel. 

 

Vervoer de kat altijd in een reismand. Heb je een afspraak voor 2 of meer katten, zorg dan dat ze hun eigen reismand hebben, zet katten niet bij elkaar in één mand, dit kan tot conflicten leiden.

 

Probeer je kat zo stressloos mogelijk te vervoeren. Zet het reismandje al een paar dagen van te voren in de woonkamer zodat hij er aan kan wennen en geef er een paar keer wat lekkers in. Vervoer je kat niet aan een tuigje zonder reismand naar de trimsalon. Doe een handdoek of kleedje waar je kat vaak op ligt in de reismand, dan heeft hij zijn vertrouwde geurtje bij zich. 

 

Zorg dat je op tijd bent voor de afspraak. Als je eerder bent kan je op het terrein in je auto wachten (gratis parkeren) of je kunt binnen in de hal wachten. Let wel op de anderhalve meter afstand tot andere aanwezigen.

 

In verband met Corona kan je nu niet bij het trimmen aanwezig zijn. Ik stuur een berichtje zodra je je kat weer op kunt halen. Ik maak een kort  filmpje zodat je kunt zien hoe het is gegaan.

Ga niet te ver weg van de trimsalon, zodat je op de afgesproken tijd terug bent om je kat op te halen, want een volgende klant wil graag op tijd geholpen worden. Om stress te vermijden heb ik nooit meer dan één kat in de trimsalon, tenzij ze uit hetzelfde huishouden komen. 

 

Houd je kat op de dag van de trimafspraak binnen, zo voorkom je dat je je kat niet kunt vinden op het moment dat je moet vertrekken. 

Je kunt een afspraak tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren. Wanneer je korter dan 24 uur van te voren annuleert breng ik 100% van de afgesproken trimbehandeling in rekening, omdat ik op korte termijn mijn agenda niet meer kan vullen en deze tijd wel voor jouw kat gereserveerd had staan. 

 

Bij de trimsalon kan je contant of tikkie betalen, creditcard of betaling in termijnen is niet mogelijk. De betaling vindt meteen na de behandeling plaats. 

 

Tarieven:

 

Volledige behandeling: Vilt en klitten verwijderen, vacht kammen en nagels knippen (indien nodig en als de kat het toelaat) € 52,-

 

Onderhoudsbehandeling (binnen 3 maanden na de vorige, of alleen kammen/borstelen) € 42,-

 

Korte Onderhoudsbehandeling binnen 2 maanden na de vorige behandeling € 32,-

 

Sanitaire trim ( Kontje en achterpoten van de kat scheren)  € 20,-

 

15% korting voor katten die bij Dierenopvang Amsterdam geadopteerd zijn of in pension verblijven tijdens de behandeling. Bij 2 katten of meer € 5,- korting per kat. 

 

Adres: Ookmeerweg 271, 1067 SP  Amsterdam. 

mail: info@thehappycat.nl

 

Tel: 06-47450692